Goedemorgen, hoe kunnen wij u helpen?
Klacht melden

Antwoord
Mocht u niet tevreden zijn met de dienstverlening van World Ticket Center dan kunt u, uiterlijk 15 dagen na terugkomst, een e-mail sturen naar customercare@wtc.nl, met een uitgebreide beschrijving van de situatie. Daarbij vragen wij u nadrukkelijk uw reserveringsnummer te vermelden. Schrijft u liever een brief, dan kunt u deze sturen naar:

World Ticket Center
t.a.v. Customer Care
Nieuwezijds Voorburgwal 159
1012 RK Amsterdam

Let op: bij schadeclaims dient u ons in het bezit te stellen van originele betaalwijzen en/of overige relevantie documenten. Zonder deze documentatie wordt er niets vergoed.

World Ticket Center tracht uw klacht binnen 6 tot 8 weken te hebben afgehandeld.

Voor klachten over de luchtvaartmaatschappij kunt u terecht bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij. WTC rekent 25 euro administratiekosten om deze klachten in behandeling te nemen.