Goedemorgen, hoe kunnen wij u helpen?
Hoofdmenu > Waar kan ik mijn klacht indienen ? >  Klacht over autohuur/camper
Klachten over autohuur/camper

Antwoord
Mocht u ontevreden zijn over de huurauto of camper, dan verzoeken wij u dit direct ter plaatste bij de verhuurmaatschappij te melden. Daarnaast bent u ten alle tijden verplicht om de verhuurder, of bij autohuur de touroperator, (vermeld op uw voucher incl. telefoonnummer) op de hoogte te stellen van eventuele problemen en onduidelijkheden. Dit alles zodat er direct een passende oplossing gevonden kan worden.

Indien u na terugkomst van de reis alsnog een klacht wilt indienen, dan kunt u deze richten aan World Ticket Center. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services van de verhuurmaatschappij, maar bemiddelen in de klachtafhandeling. Indien u online via www.worldticketcenter.nl een autoreservering heeft geplaatst is het mogelijk dat World Ticket Center u voor de klachtenafhandeling doorverwijst naar de touroperator. Het geschil dient met een kopie van het lokale huurcontract en betalingsbewijzen te geschieden. Wel willen wij u erop attenderen dat ter plaatse afgesloten vrijwillige verzekeringen en acceptatie ter plaatse van een door de verhuurder aangeboden alternatief achteraf niet kunnen worden gereclameerd.